czwartek, 17 października 2013

Demoniczna trójca - Pamiętniki wampirów - FanFiction

Wypadałoby zacząć od jakiegoś wstępu. Wiem, że zdania nie powinno się zaczynać od "ponieważ", ale tutaj właśnie to "ponieważ" odgrywa znaczącą rolę.

Ponieważ akcja niemal wszystkich blogów z opowiadaniami toczy się tak powoli i niewartko, ja postanowiłem stworzyć coś znacznie szybszego. Pamiętacie blog Demoniczna Trójca? Przypomniało mi się, że pomysł na tamtą historie wpadł mi do głowy właśnie podczas oglądania Pamiętników Wampirów, dlatego uznałem, że fanom tego serialu należy się by cała historia została spisana jako Fanfiction Pamiętników Wampirów. Szczerze to mnie bardzo interesuje ich opinia, ale nie tylko ich, a także innych.

Dlaczego akurat Pamiętniki Wampirów były motorem napędowym do powstania Demonicznej Trójcy? Otóż odpowiedź jest banalna. Pewnego dnia oglądałem odcinki drugiego sezonu i nagle rzuciłem na głos "skoro jej tak trudno dokonać wyboru między dwoma, to ciekawe co by zrobiła gdyby ich było trzech?". Dlatego też Demonicznych braci Salvatore jest trzech. Kiedy w serialu pojawił się Niklaus uznałem, że idealnie nadaje się on na trzeciego brata... i tak oto powstała ta historia.

Na początek zamierzam wam przedstawić bohaterów:


Zaznaczam, że Demoniczną Trójcę stworzyłem niesamodzielnie, a z pomocą Magdaleny, Simona i Doriana. Każdy z nas wczuł się w jednego z bohaterów. Co będzie dalej i czy coś dalej będzie...? Mam cichą nadzieję, że znajdzie się jeszcze kilka osób (nie za dużo, tak z 2-4) i pomogą nam rozwinąć tą historie. Chciałbym stworzyć coś na miarę dawniejszej Przepustki dla szczęścia, tej Historii kilku par, tylko że w klimacie fantasty, fanfiction, któremu przewodzą właśnie Pamiętniki Wampirów.

Chętni mogą się zgłaszać mailem: samuel.aleks@gmail.com lub pisząc w komentarzach (tylko nie zapomnijcie zostawić jakiegoś kontaktu do siebie, albo wrócić po odpowiedź).

Póki co z naszej strony obiecujemy regularne publikowanie przynajmniej Sezonu 1. Publikacja co najmniej raz w tygodniu.
Sezon 1 posiada:
Wstęp, podzielony na cztery krótkie wpisy (po jednym dla każdego z bohaterów)
23 odcinki, każdy został podzielony na cztery długie wpisy (po jednym dla każdego z bohaterów)
Zakończenie, które w większości jest cytatem jednego z odcinków.
Łącznie to jest równe 97 postów.

Zapraszamy na: http://pamietniki-wampirow-fanfiction.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz